Bloggpaus.

Det kommer att bli minst tre jävligt jobbiga dagar framöver.. Jag och pappa ska ner till Emmaboda och renovera och han skriker redan på mig.. Känns inte allt för kul. För er som inte vet så är både jag och pappa väldigt envisa och det resulterar alltid i att vi båda vill ha det sista ordet som i sin tur innebär att det nästan alltid blir bråk. Jag ska packa kläder och så vidare nu för direkt efter Emmaboda bär det av till Skåne. Om det blir på fredag eller lördag eller söndag det återstår att se, beroende på hur mycket jobb vi har att göra. Men någonting säger mig att pappa kommer vilja göra allting själv och det suger. För då åker jag egentligen dit helt i onödan. Well well, bloggen tar ännu en minisemester. Take care <3

Kommentarer
Postat av: robyn

haha tackar.

jag har trixat i typ paint, jag hatar den, men tackar sötnos.



hehe. ja precis, jag tröttnar grymt mycket, vill ha en typ svart vit, rosa eller turkos.

har du lust får du gärna hjälpa mig! jag kan göra en mall och skicka eller något, bara du fixar in och finslipar i ps och allt sånt, det vore underbart!

puss!

2008-08-05 @ 21:04:45
URL: http://delightz.blogg.se/
Postat av: Lindsa

Skulle det vara att du har tid över så får du gärna överraska med lite snygg design på min blogg ;) Gillade dina designs väldigt mycket, något du har stort intresse av eller?

Puss på dig!

2008-08-05 @ 21:33:18
URL: http://lindsa.blogg.se/
Postat av: Frida

ja den luktar toppen! :) är det sparkle moon du har då eller? :P

2008-08-05 @ 22:47:00
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0