Christina Applegate opererade bort brösten.

Som en del av er kanske vet så drabbades Christian Applegate av bröstcancer tidigare i år. Nu berättar hon i en intervju med "Good morning, America" att hon valde att operera bort hela bysten trots att hon bara blivit diagnostiserad med bröstcancer i det ena bröstet. Det som jag uppmärksammade extra mycket var att hon nu redan skämtar om de kommande plastikoperationerna som väntar. "Jag kommer att ha söta bröst till jag är 90. Jag kommer att ha de bästa tuttarna på hemmet. Alla tanter runt bridgebordet kommer att vara avundsjuka på mig". Det är skönt att se att man faktiskt kan leva, trots en hemsk händelse.

Att man fortfarande har livsglädjen kvar.



Kommentarer
Postat av: Sandra

skönt att hon kan va lycklig ändå :)

2008-08-21 @ 18:36:47
URL: http://saandrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0