Don't you worry.

Imorgon åker jag hem.. buhu.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Trist. Välkommen tillbaka när du vill.

Vi tar Danmark nästa gång.Kram

2008-08-12 @ 21:16:36
Postat av: Aidii

japp känner likadant men så är det väl för dem flesta, nej jag ska köpa böckerna snart får nog bli nya böcker om dem inte är på tok för dyra och om jag hittar alla..

Jag kommer från Hultsfred ett litet ställe men jag har varit i Kalmar många gånger tar typ 1,5 timme med tåg. Dock har jag aldrig varit på skolan.. Men kul att träffa en blivande klasskompis ;)

2008-08-13 @ 20:51:05
URL: http://copycaat.blogg.se/
Postat av: josephine

Det är så tyst hemma nu :( dock inte i calles bed, hahaha!

2008-08-14 @ 12:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0