Gäster i helgen.

Jag fick precis reda på att min syster och mina systerbarn kommer hit i helgen. Oturligt nog så ska ju jag och pappa vara nere i Emmaboda och göra klart i min lägenhet. Vill hemskt gärna träffa dem, eftersom jag inte ser dem så ofta. Så vi får se hur vi löser det dilemmat. Jag stannar dock inte i Emmaboda då, utan kommer hem ytterligare en gång om dom är här. Gosh, nu blev allting så stressigt. Ska nog krypa ner under täcket och kolla på film. Äta lite choklad och drinka 7up, yummie! Pappa skulle komma hem senast fyra, så tills dess kan jag ta det lugnt i alla fall. Behöver en dusch med. Har jag frågat vad ni pysslar med idag? Ja det hade jag visst gjort ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0