Hemma i Östergötland igen.

Jag har som ni vet varit hos Josephine i ett par dagar nu. Samt i den nya lägenheten dagarna innan skåne. Lägennheten börjar ta sig nu och imorgon kväll åker jag och pappa ner igen för att måla och tapetsera igen. Sen blir den en sväng till Olofström också, pappa skulle hämta någon som min farmor ärvt av sin svenska mamm (farmor är ett krigsbarn). Jag ska slänga i mig något att äta nu och sedan ska jag skriva ett inlägg om hur det varit i skåne och lägga upp lite bilder. Sen ska jag om ni som hörde av er tidigare fortfarande är intresserade, fixa lite bloggdesigner. Har ni bestämt färg och så vidare? Gör det om ni inte har det. Euhm.. Japp, that's it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0