Jag ska också bli smal igen.

Alla som känner mig väl vet att jag vill gå ner i vikt och nu om ett par veckor så sätter jag igång. Jag har funderat fram och tillbaka över hur jag ska lyckas och hur jag ska låta bli att fuska. Kanske vore en viktblogg något som skulle sätta fart på mig? Lägga ut halvnakna bilder, visa er mitt fläsk och mina fram- och motgångar. Ingen dum idé, men jag är nog för feg för en sådan blogg, jag är för rädd för alla elaka kommentarer. Jag kanske gör en anonym blogg, men då kan inte alla ta del av den. Eller jo, kan kan ni, men då vet ni inte att det är jag och hur kul är det? Jag kanske gör en lösenordsskyddad blogg som bara mina närmsta kommer åt? För någon respons måste jag ju få om jag ska orka, ellerhur? Aja, vi får se hur det blir :)

Kommentarer
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Låter rätt intressant!

Kom att tänka på en sak.

kika in den här tjejens blogg -> http://kanjagblismal.blogg.se



hur duktig som helst, och samma ide som du har :)

2008-08-21 @ 17:37:56
URL: http://akolan90.blogg.se/
Postat av: Bantarbritta

Jag tror inte du kommer få så många elaka kommentarer. Nu är ju min blogg anonym, så jag har inte lagt ut några bilder, men jag trodde att jag skulle få otroligt mycket negativa kommentarer pga min STOOORA övervikt. Men jag har mest fått positiva kommentarer och bloggen är jättebra att skriva av sig i! :)

2008-10-14 @ 12:38:25
URL: http://bantarbritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0