Mamma är alltid på dåligt humör.

Jag älskar min mamma. Men är det någonting jag inte klarar av så är det när hon är precis hemkommen från jobbet. Det finns nog ingen som kan vara på sämre humör än vad hon är. Man vågar knappt andas i samma rum som henne och när någonting inte passar så suckar hon och svär till max. Hur trevlig man än försöker vara så fräser hon alltid tillbaka ändå. Jag har flera gången frågat henne varför hon är på ett jobb som gör henne på så dåligt humör och hon brukar alltid konfrontera mig och säga att hon tycker om sitt jobb. Men hallå, newsflash! Ingen som tycker om sitt jobb är så där sur och grinig när dom kommer hem. Är det bara min mamma som är så här eller finns det fler? Och har ni något tips på vad man kan göra? Jag blir galen och på dåligt humör av henne.


http://www.visio.se/data/watermarks/17/00030762.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0