Michael Phelps!
































Det är ingen nyhet att OS i Peking är i full gång och varje år tittar jag alltid litegrann. Speciellt på simningen, simhoppen och friidrotten. Det är superkul! Redan förra året skrev jag ett inlägg om amerikanaren Michael Phelps, redan då var han en otroligt duktig simmare och i år har han gjort det igen. 8 guldmedaljer av 8 möjliga samt 7 världsrekord. Inget snack om att killen är suverän och idag när jag såg sammanfattningen av det hela blev jag nästan tårögd (mesigt or what?!) men jag blev så otroligt glad för hans skull och dessutom utstrålade han en sån glädje att man inte kunde låta bli att bli glad själv. Han är otrolig och jag hoppas innerligt att han inte åker dit för doping, att han är ärlig och ren. Dessutom är han grymt söt! Titta  bara på dom öronen ;)

Kommentarer
Postat av: RL

Hej där! :D

titta in min blogg och släng en kommentar www.kolakaulitz.blogg.se



Ha det bra!

2008-08-17 @ 22:23:02
URL: http://koolakaulitz.blogg.se/
Postat av: MH

Jädrar han är helt grymt överlägsen? :P

2008-08-18 @ 13:46:10
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: josephine

han hör nog bra iaf xD

2008-08-18 @ 15:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0