Onsdag.

Jag har nyligen fått i mig två rostade mackor med rödbetssallad och köttbullar på, riktigt gott!
Jag ska nog inte göra någonting speciellt idag, bara slappa, kolla på tv och hänga vid datorn, yay..

Jag har ju funderat på att skaffa katt nu sen något år tillbaka och när jag hittade videoklippet från Stockholms Katthem på aftonbladets hemsida blev jag ännu mer säker på att det är en katt jag ska ha, kanske till och med en katt som varit med om mycket, som är 6 år gammal och som kanske heter Adam Tensta. Haha, ja ni läste rätt. I videoklippet fick man möta katten Adam Tensta, med ett öra. Jag har nog aldrig sett en katt se så ledsen ut och jag känner verkligen för honom. Jag förstår inte hur människor kan dumpa sina katter i soptunnor och dyl. Skaffa inte katt om ni inte är beredda att ta hand om henne/honom i många år framöver.. Katter är också individer och behöver minst lika mycket kärlek som vi människor behöver.

Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Vi håller med! Vi katter är precis lika mycket värda som andra djur! /Tass

2008-08-21 @ 16:23:35
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0