Lucia.

Tentan gick piss, så den behöver vi aldrig mer nämna.

Igår var i alla fall jättetrevligt. Jag shoppade lite på stan innan jag vid halv fyra åkte till Maria. Vi handlade på ICA och Konsum och därefter började vi att laga mat. Kokosräkor med röd currypasta. Hur underbart som helst! Linn och Patrik gjorde oss sällskap också och efter middagen bakade vi lussekatter, tittade på idol, spelade sällskapsspel och gjorde masken (eller ja, Maria och Patrik försökte göra som Linn). Jag filmade. Lägger ut det här sen, det var så otroligt kul!

Åkte hem vid ett och när jag kom till Emmaboda gick jag och handlade lite och sedan hämtade jag ut mitt paket från Eleven.se. Så nu om en liten stund ska jag pröva mina nya produkter. Fick även en lite goodiebag med massa små provprodukter. En duschgel med coladoft! Yummie. Dusch nu, sedan ska jag bädda ner mig och kolla på film. Ha en bra lördag och Lucia.

Kommentarer
Postat av: josephine

Jag skulle vilja filma när du gör masken ;D

2008-12-13 @ 15:05:27
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/
Postat av: Emms

HAha, Duschgel med cola-doft? Låter spännande! ;)

2008-12-13 @ 15:12:53
URL: http://everythingaboutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0