Piggare.

Efter lite vila, lite frukt, vatten och mandlar med choklad och kanel så är jag nu piggare. Har suttit och tittat på Faddergalan tills nu, orkade inte mer. Ska snart gå och lägga mig så att jag kanske inte sover bort hela dagen imorgon.. Inte för att det gör något men ändå.

Kom förresten att tänka på en sak. Ni vet när man är kissnödig på väg hem från skolan eller något och inte har någon möjlighet att gå på toa förrän man är hemma.. Man tycker att det går bra, att man kan hålla sig men hur kommer det sig att man blir mer och mer kissnödig ju närmare dörren man kommer? När man står där i hallen och ska få av sig ytterkläderna håller man nästan på att kissa på sig.. Är det bara jag som upptäckt det?

Kommentarer
Postat av: Maria Roth

Haha, nä. Jag har också tänkt på det. Helt sjukt.

2008-12-13 @ 22:39:05
URL: http://mariaroth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0