Bloggen tar semester.

Jao, för er som följer min blogg regelbundet så vet ni att jag åker till Brasilien på måndag och blir iväg i två veckor. Det innebär också att den här bloggen kommer att vara inaktiv lika länge (om jag inte hittar ett litet internetcafé och kan uppdatera lite snabbt) men det sista jag vill är att sitta vid datorn, så jag lovar absolut ingenting. Jag ska ha det hur skönt som helst och medan ni sitter i Sverige och fryser så ligger jag på playan med en paraplydrink i handen och njutar av solen, haha suckers ;D Men jag kommer givetvis att sakna alla underbara vänner och dig <3

Ni får ha det så bra, så hörs vi igen om ett par veckor!

Kommentarer
Postat av: Anna

ha det så bra stöfia! :)

2008-02-17 @ 12:02:35
URL: http://akolan90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0