Checklista.

Packa inför Brasilien [x]
Skrivit opponeringen i religion [halvklart] [x]
Skrivit om folkmordet i Kambodja [x]
Böra med högskoleuppgiften i textkommunikation [ ]
Förbereda ett tal i svenskan [ ]
Räkna matte [ ]

Wöho, så här ser min dag ut och så här kommer den även att se ut på lördag innan jag åker. Vilken helg! Men jag antar att det är bra att ha det mesta gjort så att jag slipper ligga efter i så mycket när jag kommer tillbaka från semestern, drygt att sitta med allting idag bara, men men. Jag får skylla mig själv som inte tagit tag i det tidigare. Fy Zandra, usch Zandra, blä Zandra! Bäst att jag fortsätter nu, ciao.

Edit:

Opponeringen är klar och likaså uppgiften om folkmordet i Kambodja! Nu ska jag äta litegrann och sedan ska jag räkna lite matte.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vi skulle väl inte skriva om folkmorden? Skulle ju bara diskutera.. Eller jaha? du kanske skulle skriva eftersom du ska bort eller ? :)

2008-02-13 @ 20:52:06
URL: http://jcb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0