Du smakar jordgubb.

Sitter i V2 med Kim just nu. Vi är dom enda som är här i princip, resten av gänget är antingen sjuka eller lediga!

Jag var sjukt trött imorse när jag vaknade, det var ingen höjdare att sova på soffan vill jag lova. Men det är bara och ta sig i kragen och se glad ut i alla fall. Inatt får jag sova i min säng igen :) Har även tvättstuga idag med, det ska bli skönt att få rent lite kläder. Sen på måndag så åker jag ju, finally! Även om det tar emot litegrann att åka nu, men men. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge? :)

Något annat roligt är att jag anmälde mig till Dublinresan som skolan ska på den 8/4! Som det ser ut nu så blir det ett par killar från el och jag, Bettan och Kim som åker. Men vi får se vad som händer innan fredag :) Ska i alla fall vara i Dublin i fyra nätter, det ser jag fram emot!

Euhm.. Vi hörs när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0