I didn't need the pain.

Hemkommen från Carro för ett tag sedan, stackaren hade opererat bort en visdomstand och har verkligen ont nu, jag hoppas att det går över! Förövrigt så var hennes lägenhet mysig och bra, hade själv kunnat bo där OM det hade funnits ett större kök :P jag har blivit så bortskämd när det gäller det.

Är förresten grymt trött på min bloggdesign, kan inte hitta något som jag tycker om till 100, det är verkligen lönlöst. Har suttit och tittat runt på lite olika bloggar för att få lite inspiration men icke. Jag antar att jag får dras med det gula ett tag till. Nu ska jag fixa en kopp te och äta semla. Det där med att vara nyttig gick käpprätt åt helvete :) haha! Men va fan, jag är singel och letar inte efter någon ny, så då är det bara jag själv och mina vänner som behöver dras med allt överflödigt fett och vi är ju ändå vana :D

Jag längtar till fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda

jag med!! fredag nuuu :DDDDDDDD

2008-02-06 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0