I'm going home.

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Det var en helt okej dag idag. Vi tittade på en dokumentär om det hemska folkmordet i Rwanda på historia och vi diskuterade litegrann, ska även lämna in ett arbete om något folkmord innan jag åker utomlands. Sen så hade vi textkommunikation. Jag och Jonna var en sväng på biblioteket men vi gick lika snabbt som vi kom dit. Vi pratade lite om högskoleuppgiften vi ska göra och så fikade vi med grafarna. En helt okej dag med andra ord. Nu ska jag fixa lite med bloggen, tror jag och sen ska jag nog börja läsa min andra bok av tre :)

Anna-Karin! Se till att du börjar må lite bättre nu så att vi får ses på lördag <3

Kommentarer
Postat av: anna

JAG FÖRSÖKER :D

2008-02-07 @ 18:25:48
URL: http://akolan90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0