It's meant to last.

Hej allihopa!

Nu är jag hemma i Falun igen :) Jag hoppas att er dag igår var lika bra som min! Linda och jag gjorde bärpaj och tittade på Shrek den tredje. Var en sväng till Hedemora också, så nu har jag varit i den hålan också, haha! Gick upp runt halv nio idag, Linda skulle till körskolan så då åkte jag hem.

Idag ska jag städa lägenheten, dammsuga och så, vill inte komma hem till en stökig lägenhet när jag har varit i Brasilien, så det är lika bra att fixa med det nu! Sen ska jag väl plugga litegrann tror jag, skriva klart artikeln till Cityrapporten om inte annat. Sen ska jag kanske träffa Malin en sväng, ska bli kul! Euhm.. Let's Dance ikväll också och ingen skola imorgon (: Innebär att jag kan sitta uppe lääänge!

image51
Mm, pie! :D

image52
Mina tulpaner mådde inte så bra när jag kom hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0