Next episode.

Det är alltid lika skönt att ta ett varmt bad och bara vara. Jag har sen dess hunnit äta en macka och en kopp med te. Sitter och tittar på Sista chansen: 500-kilos kliniken. Det är verkligen sjukt hur tjocka människor det finns och här sitter jag och klagar dag ut och dag in på mina 93kg. Jag vet, det är inte bra att väga så pass heller, men jag väger åtminstone inte 500kg. Anyways.. Ska titta på I huvudet på Gynning kl 21 tror jag och sedan ska jag sova, försöka i alla fall. Jag kan verkligen inte somna om kvällarna längre, tack vare den där jävla fittbranden. Jag vågar inte, kan inte och jag avskyr det. Jag hoppas verkligen att jag kommer över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0