Stay young.

Jag köpte både chips och lite godis till ikväll och nu när jag ätit typ två chips och en godibit känner jag hur jag verkligen inte är sugen på sånt. Jag ska därför kasta skiten och äta en apelsin istället, så mycket godare! Ni tycker säkert att jag är konstig, men när jag inte är sugen på godis och har köpt det så kastar jag det alltid, då har jag inget om jag skulle bli sugen någon annan dag, vilket på så sätt minskar risken att jag går och köper något annat.

Taggad som fan inför imorgon, det ska bli så otroligt kul att få släppa loss lite och vara med mina vänner utan att behöva bekymra mig för att det blir gnissel i förhållandet för att man går ut och har roligt en kväll, det är så jäkla skönt! Det finns fördelar med det fruktade singellivet :)

Kommentarer
Postat av: Linda

heheh låter bra det :D ja, att vara singel är inte så dumt det heller ;)

2008-02-07 @ 20:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0