Alone in the end.

Jag är ganska så ensam på kontoret just nu och jag vet inte när någon kommer tillbaka. Klockan är nu euhm.. halv fyra och jag hade hoppats på att få gå hem.. typ nu. Men icke, nu måste jag sitta kvar här tills någon kommer för jag kan inte lämna placet olåst. Suck vad jobbigt. En positiv sak är väl ändå att jag har fått till alla inledningar på mina tre artiklar. En introduktion och så vidare, så nu har jag kommit någonstans i alla fall och den här dagen var inte helt meningslös. Har ingen aning om vad som väntar när jag kommer till lägenheten. Är han hemma? Sover han? Är han på bra eller pissigt humör? I dunno och det märks väl när jag kommer dit. Jag vill i alla fall bara äta något (eftersom den där piss-lasagnen var så jävla äcklig) och sedan vill jag koppla upp min dator och kanske spela lite, eller om jag får Internet fixat, för då kommer jag förmodligen sitta och nörda vid bloggen/bdb resten av dagen. Yes indeed.

PS. Anledningen till att jag inte kallar honom jag bor hos vid namn är för att han vill vara anonym. Vi snackade om mitt bloggande härom dagen och han vill förmodligen hjälpa till att göra reklam för min blogg (?) så fram tills jag vet hur det blir med den saken håller jag honom anonym, det enda ni vet är att han är en så kallad "ungkarl" på 30 något och festar hela jävla nätterna, sen jobbar han inom reklam också, fast han verkar inte jobba så mycket. Det blev ett långt PS. DS.

Kommentarer
Postat av: anonym.

han kanske tycker det är kul att festa. vissa är olika.

2008-01-18 @ 20:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0