En så ovärd dag.

Det är det verkligen. Jag är hur seg som helst och jag hade mer än gärna legat kvar i sängen och sovit ett par timmar till. Men nu går inte det. Känns dock som jag sitter här och bara fördriver tiden och det kan jag ju faktiskt göra i mitt lilla krypin i lägenheten, ellerhur? Vet inte om jag kommer att få någonting gjort idag överhuvudtaget, mer än det jag redan har gjort. Jag har två uppgifter kvar, jakt och fiske samt golf och inget av dessa ämnen intresserar mig speciellt mycket och ändå måste jag sätta mig och skriva, jag måste intervjua och blabla. Ibland är livet bittert. Men som jag sagt någon annan gång. Man kan inte alltid göra sådant som man tycker om på jobbet. Tyvärr. Hm.. Äh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0