Det är dags att krypa ner under täcket.

Yes, ännu en dag har gått och imorgon är det torsdag. Det innebär att jag i övermorgon äntligen sover i Daniels säng igen, med Daniel! Gud så jag längtar :) Ska gå och lägga mig om en stund tänkte jag och imorgon ska jag följa med resten av familjen (mamma och pappa, haha) och storhandla. Ska även införskaffa mig lite småsaker som jag behöver uppe hos Daniel och så ska vi förmodligen åka och titta på en ny soffa till mig eftersom Carro nu för tiden har min gamla. Hittar jag ingen så får jag ta världens skönaste soffa nerifrån stugan. Men jag ska försöka att låta bli ;P Godnatt allihopa, sov gott & dröm sött :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! Åhh, då förstår jag att ni lät dom somna in :( cavalier är ju tyvärr också lite kända för att ha problem med hjärta och höfter :( vi hade en bordercollie förutom som vi också var tvugna att avliva, men det var hans magsäck, hans mat smältes inte eller vad man säger, det låg kvar och fräte sönder hela magsäcken istället så han hade ju ont när han åt :( fanns också mediciner till honom, men han skulle ju alltid ha "lite ont" och det vill man ju inte att sin hund ska ha :( jag tycker cavalier är en jättebra sällskapshund, så det tycker jag verkligen tat du ska skaffa dig en ;) vad pluggar du för nåt? jag börjar undersköterskeutbildningen på distans i augusti :)

2008-07-16 @ 23:45:50
URL: http://jonkiees.blogg.se/
Postat av: Towa

Under dagen ska jag lägga ut ett sponsrat pris från en sexbutik på min sexblogg, sugen på att tävla? Något förslag till en kittlande tävling? Kram Towa

2008-07-17 @ 10:14:36
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: johanna

åh gud, det lät tufft de du skulle plugga! jag var också inne på journalistik i högstadiet, eftersom jag älskar att skriva. men jag orkade inte behöva plugga vidare just då, var så himla skoltrött :/ haha. så jag gick handel - vilket jag ångrar starkt. så nu blir jag undersköterska med inriktning vårdare, eftersom jag vill jobba med utvecklingstörda. men det kanske blir att göra praktiken på barnavdelningen på sjukhuset ändå, dom är ju också härliga :) haha. svårt sånt där, att veta EXAKT vad man ska bli! aaa, det är jättetråkigt att hjärtproblem är så vanligt bland renrasiga över huvud taget. så är ju blandrashundar mycket bättre, dom har mindre sjukdommar. men jag bara hoppas för att lilla wilda kommer bli en frisk liten tjej :)

2008-07-17 @ 11:08:56
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0