Diggiloo diggiley, alla tittar på mig!

Jag följde alltså med mamma igår och kollade på årets Diggiloo på slottet i Vadstena. Schlager blandades med pop, rock och det musikaliska smörgåsbordet var fulländat, det kan jag lova! Vi slapp även regnet, molnen försvann lagom till showen och solen tittade till och med fram emellanåt, härligt värre! Låtarna som framfördes var alla sådana jag kände igen så det var också himlans kul! Jag satt nostalgisk och tårögd genom hela showen.

Bilderna från igår blev inte så bra. Men jag tänkte visa ett par stycken, samt ett videoklipp från kvällens absolut höjdpunkt! Artisterna på plats var: Måns Zelmerlöw, Nanne Grönwall, Molly Sandén, Linda Bengtzing, Tomas Pettersson, Lotta Engberg, Lasse Holm, Stefan & Kim m.fl.









Kvällens höjdpunkt, helt klart! Måns Zelmerlöw sjunger Et Maintenant.
Han fick stående ovationer och gåshuden var maximal under hela låten.



Linda Bengtzing var lugnt snyggast under hela föreställningen.
Hon passar grymt bra i blondt hår tycker jag, det ser jättefräscht ut!



Blir man mycket snyggare än mannen på bilden? Ser ni vem det är? ;)




Kommentarer
Postat av: johanna

haha aa vi var båda där i så fall =) jag tyckte det var bra :9 men 4 timmar var liiiiite långt haha :D

2008-07-13 @ 11:47:48
URL: http://jonkiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0