Have you thought about it?

Ni kanske minns att jag nämnde att jag ville börja göra mitt hår ljusare? Well.. Jag har fått det ljusare, dock känns det inte som jag och jag är jättesugen på att färga tillbaka till den mörka nyansen jag haft så länge innan dess. Inte svart, men chokladbrun kanske, en mörk brun i alla fall. Vad tycker ni? Ska jag fortsätta göra det ljusare eller ska jag satsa på det mörka igen? Jag har världens beslutsångest..

Hade inga jättebra bilder som visade speciellt tydligt hur det sett och ser ut :/

Då:                                                                  Nu:


Kommentarer
Postat av: linki

finare nu:)

2008-07-02 @ 12:11:15
URL: http://leyni.blogg.se/
Postat av: josephine

Mörkt :) men de e snyggt nu med.

2008-07-02 @ 14:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0