I love hängmattor!

När vi var i Brasilien i februari så blev jag och resten av min lilla familj helt besatta i hängmattorna som fanns på varje bungalows veranda. Många timmar spenderades i dessa, med antingen böcker eller apor, ibland hände det även att ett par timmars sömn tillbringades i dem. I alla fall, vi köpte med oss två hängmattor hem till Sverige och mamma och pappa har satt upp dem, en på framsidan av gården och en på baksidan, love it! Inte förrän idag kunde jag, för första gången i sommar, lägga mig i en av dem och läsa och lyssna på musik. Helt underbart, dock blev det lite kallt i skuggan så jag passar på att uppdatera bloggen lite snabbt innan jag drar ut igen. Någon mer än jag som gillar hängmattor? :)


Bilden är, som ni ser, lånad från hangmattor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0