Jag är alltid lite sen.

Speciellt när det gäller saker på Internet, vissa saker har jag följt andra inte. Den senaste lyckade händelsen är att jag registrerat mig på bloggkoll och jag säger då det, det är hur jävla skönt som helst! Jag slipper trycka på mina bokmärken och kolla om någon uppdaterat stup i kvarten. Nu har jag samlat alla mina favoritbloggar (som har bloggkoll) så att jag lätt kan se vem som uppdaterat :) smidigt som fan! Sen kan ju andra lägga till mig också (se knappen i menyn), ge mig lite prenumeranter? :) Jag skulle gärna vilja se hur många som följer min blogg dagligen. En statistik på ca 30 personer dagligen säger mig inte så mycket nämligen, vilka är ni? :) Let me know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0