Kort update!

Jag lever. Vi lever!

Är som sagt i vår sommarstuga just nu med Daniel. Vi solar och badar :) Idag ska vi åka en sväng till Linköping är det tänkt. Jag behöver köpa ett par nya skor nämligen och dessutom behöver vi komma ifrån landsbygden lite ;) haha! Här är vi tills på lördag, då åker vi till Mariestad för lite festival. Men vi kommer tillbaka på lördag natt eller söndag igen så räkna med att bloggen är död tills dess.

Betalade förresten min lägenhet igår och vi var även där och hämtade nycklarna! :D

Kommentarer
Postat av: Camilla Aggeborn

Jag har bytt bloggadress och du hittar mig numera på www.myrrah.blogg.se

2008-07-31 @ 11:25:19
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0