Landsbygden behöver bussar.

Så stod det på insändarsidan i Motala&Vadstena Tidningen idag. Det slog mig sedan att det faktiskt var min insändarartikel! Här om veckan blev jag irriterad på att bussarna gick så dåligt här på landet och skrev därmed en insändare till lokaltidningen (impulsivt eller vad?). Nu när jag skulle kolla igenom tv-tablån för dagen så hamnade jag som vanligt vid insändarsidan (för att kolla om min insändare kanske kommit med). Jag hade i princip gett upp det hoppet, men idag så fanns den med! En stor del av sidan var täckt med min insändare + bild :) Det kändes kul, fast nu i efterhand hade jag önskat att jag undertecknat med hela mitt namn, istället för "Z". Men den kom med i alla fall. Mamma sa att hon blivit förvånad över att det för en gångs skull varit ett smartskaft som skrivit in och fått någonting publicerat, hon blev ännu mer förvånad när jag sa att det var jag som skrivit den ;D haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, jag blir så stolt över dig Z.

2008-07-16 @ 20:41:39
URL: http://hannaefraimsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0