Menskoppen?!

Nu är menskoppen här! Det låter kanske skeptiskt och vad vet jag? Men den ska tydligen vara jättesmidig och även väldigt populär bland oss unga kvinnor. Det är också mycket mer miljövänligt då denna menskopp kan användas i ungefär tio år. Jag är väääldigt misstänksam om denna så kallade kopp verkligen fungerar, någon som provat?! haha :) Dock behöver jag ju inte bekymra mig ännu, då jag äter cerazette = ingen mens. Men kanske i framtiden? Nå vad säger ni flickor? :D haha! Menskopparna finns att köpa på Amandas Intima och kostar från 269-310kr beroende på önskad storlek. Haha, har lite svårt att förstå att det faktiskt funkar.. Fördomar har jag, ibland lite för mycket :P Men det låter som ett skämt i mina öron.


Bild lånad från Amandas Intima.

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; hehe nej, det är faktiskt svårt att vantrivas här ;P

2008-07-14 @ 05:47:11
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: bellan

alltså.. jag gillar din blogg. men du är inte så duktig på att skriva. finns väl inget som kan låta skeptiskt, endast man som person kan VARA skeptisk. det är alltså något som man är...



och du hade gått textkommunikation?

2008-07-14 @ 11:16:50
Postat av: Hanna

Och Bellan har lärt sig det där med stor bokstav ser jag.



Haha, har faktiskt hört att de är effektiva ;D

2008-07-14 @ 14:38:34
URL: http://hannaefraimsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0