Oh I wish I was a punkrocker.

Älskar verkligen Sandie Thoms - I wish I was a punkrocker. Den gör mig så glad :)

Har kommit hem från Motala för ett tag sedan. Jag köpte mig ett nytt nagellack samt ett nail repair. Jag får hoppas att det fungerar :) Nagellacket var i alla fall från Isadora i färgen Soft Ice, riktigt fint! Naturligt och inte för mycket. Har alldeles nyss ätit också, köttfärslimpa med stekt potatis och tsatsiki, mums var det! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu. Är för mätt för att röra mig just nu :P haha. Har packat klart inför imorgon i alla fall. Håller på att tvätta det sista och sen när det är klart ska jag vänta på att klockan blir 21. Då blir det filmdags, Constantine med Keanu Reeves :)

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

:D

2008-07-17 @ 18:26:40
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0