Packningen är nu äntligen klar!

Yes, det känns så jävla skönt. Nu behöver jag inte tänka mer på det. Cirka 35 bananlådor med saker i blev det, inte illa. Euhm.. Nu ska jag sätta mig och spela lite yatzy och äta en vaniljbulle och sen ska jag nog beställa en tågbiljett upp till Dala-Floda. Ska vara där en vecka innan vi åker ner hit till stugan :) Så om någon vän från Dalarna vill leka med mig någon dag, för Daniel jobbar ju, fast.. det gör ju alla vänner däruppe nu med kom jag på.. attans. Men i allafall, så är jag däruppe från den 18/7 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag skulle gärna vilja träffa dig någondag när du kommer upp, saknar dig <3

2008-07-09 @ 00:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0