Trångsynta människor är det värsta jag vet.

Jag avskyr inte mycket här i livet, men en sak som jag verkligen inte tål är trångsynta människor som inte gör annat än att vända kappan efter vinden, som inte kan se saker och ting ur andra perspektiv än sitt eget. Människor som tror att dom är bättre än vad alla andra är och som tror att dom kan säga och skriva saker bäst dom vill, men som sedan inte klarar av att få kritik tillbaka pga. deras feta snedsteg. Idag slipper jag ännu en sådan skitmänniska för gott och det känns jävligt skönt faktiskt, yes it does, it feels great!

Kommentarer
Postat av: cina

Yep! Ibland behöver man rensa, och inte bara i garderoben. Att omge sig med människor, som suger musten ur en, är inte bra för en person i längden...

Good for u!

2008-07-09 @ 22:26:31
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0