Ullared i augusti.

Yes, dit ska jag och Josephine i början av augusti är det tänkt. Läste även nu i Josephines blogg att Calle (Josephines pojkvän) ska följa med oss också. Så nu lär jag förbereda mig, haha! Ni som känner mig vet att jag inte är så bekväm att gå och shoppa med människor jag knappt känner (speciellt inte killar), då alla mina komplex lätt kommer på besök, vilket resulterar i att jag blir sur och så vidare :P Men förhoppningsvis är Calle lite tjejig av sig och står ut med en tjej som måste ha minst fyra X framför L innan hon kan pröva något på ;D haha! Näemen, det ska nog gå bra ändå, hoppas jag. Tänkte mest kolla på inredning till min nya lägenhet ändå och det ska bli mäkta kul att träffa Calle, kanske kan jag få honom och sjunga lite på finska för mig? haha :D Kanske till och med kan få honom att lära mig lite finska (jag har ju glömt så jävla mycket med åren) Och som vi alla vet, ju fler man är desto roligare får man :D Ciao!

En sak bara: JOSEPHINE! DU MÅSTE KOMMA MED ETT DATUM SÅ ATT JAG KAN PLANERA LITE ;)

Kommentarer
Postat av: josephine

HAHA det är lugnt, calle får stå ut, ja har sagt åt han!Jag har varnat honom för oss två i affärer :D haha. dessutom går man inte tsm hela tiden, det är ganska omöjligt ^^ och jaaadå, du får sitta fram hos mig i bilen:D Allting blir fine! Kom när du vill, dörren står alltid öppen ;) <3

2008-07-14 @ 17:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0