Fucked up.

Jag mår verkligen inte alls bra idag. Magen är fucked up och jag är allmänt hängig. Har nog inte riktigt hämtat mig från tidsskillnaden från resan och allt resande dessutom. Ska ta mig ett bad nu och hoppas att jag piggnar till och sedan ska jag försöka få i mig något att äta. Har knappt någon aptit längre, helt sjukt. Ångest har jag också. Jag skulle plugga och städa när jag kom hem och vad har jag gjort? Inte ett dugg. Det är inte bra. Tur att det snart är helg, då får jag äntligen träffa Prince Charming igen (: Och sen är det mindre än en vecka kvar tills jag får träffa min solstråle Josephine igen. Jag önskar verkligen att vi kunde ses oftare. Tur att vi kommer närmre när jag flyttar :) DU ÄR BÄST!

Kommentarer
Postat av: josephine

nu är de inte alls långt kvar :D jag önskar också att vi kunde ses oftare, men som du sa får vi chans till det så fort du flyttar till kalmar. Krya nu på dig vännen

2008-03-13 @ 16:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0