Hej Mr.Ångest!

Måste skriva det någonstans där jag kollar varje dag.
Jag måste påminna mig själv om allt jag behöver göra i skolan.

  • Svenskatalet - Begravning eller Bröllop? Redovisning efter påsk!
  • Religionkunskap - Skriva ett PM om Janusz Korczak - Till på onsdag.
  • Högskoleuppgiften i Textkommunikation - Göra frågor, intervjua - Inlämning v.14 torsdag?
  • Medieproduktion - Reportage - Inlämning så fort som möjligt.
  • Psykologi B - Fördjupningsarbete - Inlämning snarast.
  • Historia - Fördjupningsarbete i Grekisk Mytologi - Inlämning efter påsk, ej fastställt datum.
  • Arbetsmiljö & Säkerhet - Intervjua skyddsombudsman eller dyl på företag - Inlämning efter påsk.
  • Matematiken - Plugga plugga plugga.. Om jag vill ha ett godkänt i A-kursen ._.
Fy alltså. Sen är det säkert något jag har glömt. Fetaste ångesten ever.

Kommentarer
Postat av: annis

det går bra ska du se, ta det lugnt så fixar du det! :) roligt att se dig igen stumpan! dags att vi tar och ses snart :)

2008-03-12 @ 22:13:50
URL: http://akolan90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0