En ny start?

Idag har jag varit i skolan och intervjuat Johan (min klasskompis). Det är en av våra obligatoriska moment i kursen - Att intervjua och skriva. Vi ska även hinna med ett reportage och ytterligare en intervju + en skriftlig tentamen innan denna kurs är slut. Intervjun gick bra och Johan är verkligen en hyvens kille! Imorgon ska jag renskriva och på fredag ska den lämnas in.

Jag ska även åka in en sväng till Kalmar imorgon. Jag behöver köpa en julklapp till Josephine och dessutom måste jag till skolan för att skriva ut lite nya scheman o.s.v. Nu ska jag strax gå och lägga mig, tänkte läsa lite först innan bara.

Kommentarer
Postat av: Linis

Tack för all din hjälp <3 Uppskattas verkligen :)

2008-11-26 @ 22:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0