Hej bloggen!

Ännu en dag har gått och imorgon är det redan onsdag! Veckorna går minsann fort. Nästa vecka får jag äntligen åka till mamma och pappa :) Anyway. Den praktiska examinationen gick bra, allting fungerade och mina koder validerade grönt när jag testade dom, så jag borde få godkänt på även denna del. På fredag är det skriftlig tenta som gäller så imorgon ska jag bege mig till skolan för en repetitionsföreläsning, kan behövas!

Ska värma vetekudden, lägga mig under täcket och kolla på film nu, jag behöver nog inte nämna vilken - för det finns bara en sorts film som hjälper när man är lite smådeppig och frusen, nämligen Harry Potter-filmerna :D haha! Idag blir det nog den första filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0