Konsten att lyssna.

Jan Krag Jacobsens bok: Intervju - Konsten att lyssna och fråga är verkligen hur intressant som helst. Jag önskar att jag hade fått boken redan förra veckan, när den faktiskt egentligen skulle komma. Då hade jag hunnit läsa ut hela boken och sedan skriva mitt paper. Nu får jag istället sitta och ögna igenom prioriterade kapitel, ludda igenom texten och försöka skriva någonting bra av det. Jag hoppas att jag får igång skrivandet snart. Det är början som är jobbigast.

Som om stressen inte var nog så fryser jag något djävulskt. Känner att en dusch skulle sitta väldigt bra just nu. Så jag ska nog ta en dusch och sedan fortsätta med mitt paper. Ska även beställa tågbiljetter som jag nämnde i tidigare inlägg. Ibland önskar jag att det var 48 timmar på ett dygn istället för 24, tänk vad mycket man skulle hinna med då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0