Måndag.

Det gick bra hos tandläkaren men efter att jag kom hem var jag så utmattad att jag till och med somnade framför Harry Potter! Och det brukar jag aldrig göra annars. Jag vaknade igen vid halv tolv när mobilen påminde mig om tvättstugan.. sket dock i det för jag hade ingen lust. Dessutom tvättade mamma det mesta i helgen, så jag har inte så mycket att tvätta. Förutom lakan och sådant.

Ska snart klä på mig och cykla till affären igen, dels för att köpa lite ingredienser till min choklad&limekaka som jag ska baka idag och bjuda på imorgon i skolan och dels för att hämta ut två paket på posten. Mina böcker har kommit idag och så anar jag att ett paket från darling har anlänt också, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0