Önskelista.

  • Hårtork med diffusmunstycke.
  • Stickade sockor.
  • Harry Potter-böckerna.
  • Harry Potter-filmen: Fången från Azkaban.
  • Bok: Torey Hayden - Den mekaniska katten.
  • Bok: Torey Hayden - Skymningsbarn.
  • Bok: Torey Hayden - Burpojken.
  • Skrivbordstillbehör (gem, häftstift i olika färger och former, postit-lappar, cdpennor m.m)
  • Fotoalbum med plastfickor.
  • Bäddset i jordnära färger.
  • En digital personvåg.
  • Digital väckarklocka.
  • En ny dator.
  • Glasögon.
  • Smink.
  • Ramar (10x15)
  • Presentkort.
  • Smycken.
  • Scarfs i olika färger.
  • Necessär, en stor och en liten.
Det blir en redig lista i år och givetvis kommer jag inte att få allt det jag önskar med (det förväntar jag mig inte) men nu har jag skrivit ner det jag önskar mig så råkar mamma eller pappa läsa detta så är ju det bra. Kan även hänvisa till min önskelista på filmer som jag skrev ner här i bloggen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Härliga saker :)

2008-11-16 @ 22:18:15
URL: http://linadahlback.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: Tack, grattis till dig också då :D

2008-11-16 @ 22:48:25
URL: http://saralinneasikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0