Say good night and go.

Lars åkte ut ur Idol ikväll, lite synd. Jag föredrog honom framför Robin E. Men som Lars själv sa "någon måste åka ut och den här gången var det min tur". Han gjorde en bra insats i alla fall. Nu hoppas jag på Kevin, Alice och Anna!

Det är fredag, klockan är lite över elva och jag är helt slut i både kropp och huvud. Kan väl kanske bero på att jag har varit uppe sedan kvart i sex imorse, att gå upp tidigt tar mer på krafterna än vad man tror, speciellt när man inte är van att gå upp vid den tiden. Jag hade i alla fall tänkt att lägga mig nu. Jag finner det inte roande att sitta här och uggla när jag lika gärna kan ha det varmt och gott under täcket :)

Imorgon ska jag tvätta och om vädret tillåter ska jag ut och röra lite på mig. Det kan jag verkligen behöva nu efter allt stillasittande i och med förkylningen jag hade. Den är som tur var nästan helt borta, så nu ska det inte vara några problem att ta tag i motionen igen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: josephine

det är väl ändå lördag idag och inte fredag? :D

2008-11-08 @ 16:37:55
Postat av: Jonna

Visst, grupptryck är tråkigt men det handlade itne om det. Han drev med hela tävlingen, utnyttjade den. Därför tyckte jag det var bra att han åkte. Han var riktigt bra igår men han kommer klara sig bra ändå, utan idol.

2008-11-08 @ 18:26:31
URL: http://jcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0