Ta din partner i Mumindalen.

Det var en av rubrikerna idag.

Jag borde verkligen börja skriva mitt paper, det ska vara klart på fredag. Men jag är så otroligt trött. Kom ju inte hem förrän halv sex (jag som trodde att jag skulle vara hemma vid två) så jag är helt slut i huvudet efter allting idag. Imorgon slutar jag dock ett så jag tänker ta tidiga tåget hem och då ska jag färdigställa papret. Måste fixa Photoshop till datorn också, så att jag kan fixa en ny design till bloggen. Sen måste jag boka tågbiljetter till Skåne. Det är mycket nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

Lycka till vännen :) Det klarar du ;) Puss <3

2008-11-18 @ 18:31:07
URL: http://linadahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0