Thank god it's friday!

Tentan gick bra, eller, det kändes åtminstone väldigt bra. Men det gjorde det förra gången också och ni vet ju vad som hände. Jag vågar inte riktigt tro på mig själv den här gången. Om ett par veckor får vi resultatet. Ikväll är det Idol som gäller för min del. Det är rock-tema ikväll så det ska bli skoj och se. Sätter Alice Heaven's on fire och kan Anna Bergendahl stå på fötterna med sina omtalade klackar. Spännande! Dock längtar jag mer till imorgon, då ännu ett avsnitt av Stjärnor på is visas :) Mitt favoritprogram just nu!

Men innan dess, en film och lite middag.

Kommentarer
Postat av: anneli

Roligt med rocktema, dock tror jag att någon låt kommer att totalslaktas

2008-11-07 @ 16:11:44
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: © A N N I S P A N N I S

Okej ;)

Ja det var öite humor med det där om Lars, jag hejar oxå på Robin E, heja han! :)

2008-11-07 @ 19:23:56
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0