Det är så kul med kommentarer.

Ibland önskar jag att jag hade 300.000 besökare på bloggen varje vecka, att jag fick hundratals kommentarer och diverse mail, för att det är så himla kul när folk kommenterar och har sig :) Dock är jag väldigt tacksam för att jag faktiskt är så otroligt anonym som jag är. Jag slipper förklara varför jag har på mig vad och jag slipper höra hur ful jag är och att jag borde gå och dö, haha! Men ibland, ibland gott folk - så vore det rätt så roligt, åtminstone för en stund.

Finner inget mer av intresse ikväll, så jag tänkte gå och lägga mig. Jag ska ändå upp vid sex imorgon. Vår nya lärare, Anja. föredetta ubåtsofficer nämnde klart och tydligt vad hon tyckte om människor som inte kunde hålla tiden. Så där rök min idé om att ta det senare tåget, jag vill ju inte se dålig ut i frökens ögon ;) haha!

Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Håller med dig..



Hade också tyckt det vart kanonroligt att få en massa kommentarer på min blogg.

Men, absolut inte en sån "kändis"blogg som Bella & Linda Rosing har.. där de får höra en massa negativa saker.

Visst, de tjänar ju pengar på dessa.. så då kanske man står ut.. haha



PS. Du ÄR söt DS.



Ha en bra dag i höstsolen.. // Annelie

2008-10-07 @ 08:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0