Stockholm den 2/11.

Jag har tidigare nämnt att jag och Daniel ska till Stockholm den 2/11 för att se Sonata Arctica. Jag längtar sjukt mycket efter det och det ska bli jättekul! Dessutom ska jag förmodligen träffa Melina för en fika, vi har inte träffats på flera år och dessutom har vi på något konstigt vänster tappat kontakten helt under ett par av dessa år. Shame on us! Men jag föreslog i alla fall att vi skulle försöka hinna träffas innan konserten och det tackade hon inte nej till, som tur var :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

va, spelar sonata arctica igen?! hur har jag kunnat missa det...såg dom förut, men man kan aldrig se dom för mycket. åh va tråkigt att jag har gjort slut på mina pengar. vart spelar dom? :)

2008-10-18 @ 17:07:07
URL: http://bizzi.blogg.se/
Postat av: Rebecka

dom va jävligt bra, fast det var lite tråkigt flr dom körde typ ihop alla låtar som ett enda stort medli, men dom var grymma ändå!

2008-10-18 @ 19:53:33
URL: http://bizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0