The key.

Examinationen gick bra tack och lov. Jag hoppas nu att jag inte bara missförstod allt och går hem med ett underkänt. Men det ska nog vara lugnt. Idag ska jag laga lite mat (lunchlådor till skolan bla) och sedan ska jag nog cykla iväg och simma i simhallen. Ska nu även få tummarna ur röven och öppna mina kursböcker. Den 7/11 har jag skriftlig tenta på teoridelarna, så det är lika bra att börja läsa nu, innan det är dagen innan.

Hade förresten en helvetisk natt. Jag kunde för det första inte somna när jag gick och la mig vid halv elva. Jag somnade nog vid halv ett tror jag. Jag vaknade vid ett igen och trodde att det var dags att gå upp, men icke. Somnade om men vaknade vid två igen för att jag var kissnödig, somnade om. Vaknade vid tre och kunde inte somna om på ett bra tag, vaknade igen vid halv sex. En kvart innan klockan skulle ringa.. Tro det eller ej så var jag ändå rätt pigg, thank god.

Vad gör ni idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0