Update.

Hello bloggen!

Kuggade första tentan idag, med tre poäng, tre fucking poäng?! Känns jävligt surt. Började med hemsidor i dreamweaver också, riktigt kul! Extra kul att agera hjälp för andra också, nu när jag faktiskt suttit med dreamweaver innan, åter igen tack vare NTI-gymnasiet och Kenneth! Jag längtar till imorgon då jag får sitta med det igen. Önskar att jag hade det på datorn. Svindyrt att köpa tyvärr. Kanske skulle vara olaglig och fixa det ändå?

Ni får även ursäkta mig. Jag har inte så mycket att skriva i den här bloggen just nu. Skriver mest i viktbloggen eftersom kosten och träningsstarten har tagit mycket plats. Läs mer här ----> http://trettiofemkiloformycket.blogg.se. Jag kommer att bli mer aktiv här så fort jag har hittat en balans mellan dessa två, jag lovar!

En annan kul grej är att jag fick en inbjudan av Patrik till hans 25års fest den 22/11 :) Det ska verkligen bli jättekul, så nu har jag både Sonata Arctica den 2/11, min födelsedag den 16/11 och sedan hans födelsedagsfest den 22/11 att se fram emot. Omtentan också visserligen.. fast den ser jag ju mindre fram emot. Anyways, nu ska jag sätta mig och planera litegrann. Pappa kommer förmodligen hit i helgen så jag måste planera träningen lite. Prioritera som det så fint heter.

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe drygt när man bara är så lite ifrån. jag hade ju fyra poäng från godkänt på första tentan :P

2008-10-22 @ 14:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0