Make me babies.

www.makemebabies.com är en rätt kul sida. Man skapar sina framtida bebisar, antingen med sin partner, sina vänner eller någon känd person. Rätt så underhållande faktiskt, även fast det nog med största sannolikhet är rätt fejkat. Anyways, jag "gjorde" så klart barn, en pojke, med Daniel och jag måste säga att han blev väldigt söt. Med röd basker och halsduk ;) Jag prövade även med Justin Timberlake och Johnny Depp, två flickor. Jag är glad att jag inte tänker skaffa barn med Justin.. Med Depp hade det nog gått ann, haha!



Kommentarer
Postat av: josephine

GAH, studentfoto på dig har jag INTE fått. Tycker du ska skicka några stycken till min hotmail ;)

2008-09-26 @ 11:02:35
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha, gud vilken gullig! :D Värsta lilla trollungen ^^

2008-09-26 @ 12:02:22
URL: http://hannaefraimsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0