Mina blommor.

När jag flyttade in i lägenheten bestämde jag mig för att skaffa riktiga blommor den här gången. Jag fann mig själv mer mogen och vuxen än sist så jag ville prova. På Emmaboda marknad fick två blommor följa med mig hem, jag vet inte riktigt vad dom heter men dom är gröna med massor av orangea bär på. Jag tycker att jag har varit noga med att hålla dem fuktiga, ge dom tillräckligt med ljus och så vidare och ÄNDÅ börjar dom nu att skrynkla ihop sig = dö. Jag borde nog bara ha kaktusar tror jag..tyvärr. Men jag ska göra mitt bästa för att rädda dom.

Kommentarer
Postat av: Erika

Fin blogg! :D

2008-09-25 @ 19:07:29
URL: http://otteer.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Googla runt lite eller ta med dom till en blomaffär för råd. vissa blommor ska inte ha vatten och sol så mycket <: vilket du säkert redan vet.

2008-09-25 @ 23:21:03
URL: http://hannaefraimsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0