Rakade ögonbryn ska det vara.

Sitter och lyssnar på SMK, det var hur längesen som helst jag gjorde det och jag förstår inte riktigt varför jag inte lyssnar på dem oftare :) Någon mer som tycker om dom?

Anyways.. Hämtade tvätten precis, skönt med rena kläder igen. Har dock tvättid på tisdag igen, då ska resten som inte fick plats tvättas. Har ju bara en enda tvättmaskin här till skillnad från i Falun där vi hade hela tre. Så det är lite ovant att bara kunna tvätta en färg åt gången. Men det är bara till å vänja sig :) Jag orkade inte kolla på Shrek heller, jag har ju ändå sett den ett par gånger. Ska föra över lite ny musik på mobilen tänkte jag. Har redan gjort det med iPoden men mobilen kan också behöva lite nytt tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0